Klantengarantie

Onze klantengarantie


"Ticketbande"is een zoekmachine voor toegangskaarten voor Evenementen over de hele wereld. Onze partners bemiddelen wereldwijd in kaartverkoop en voldoen volledig aan alle betrouwbaarheidseisen. De firma "Ticketbande" bestaat al sinds 2001. U kunt dus van onze langjarige ervaring profiteren.

Wij garanderen alle klanten: 


1)      originele kaarten

 "Ticketbande levert enkel en alleen originele kaarten. De via onze organisatie georganiseerde kaarten worden, als de leveringstermijn het toelaat, eerst in Support Centre verzamelt. Daar worden alle kaarten van onze medewerkers gescanned en gecontroleerd. De e-kaarten worden eveneens gearchiveerd en aan de klanten toegewezen.


2)      kwaliteit van de kaarten 

"Ticketbande" heeft een eigen internationaal patent voor de kwaliteit van de zitplaatsen bij alle mogelijke evenementen. We stellen de hoogste eisen aan de kaarten die u van ons ontvangt. Dit betekent, dat wij ons steeds inzetten om de beste kaarten voor u te vinden. 


3)      tijdig leveren

"Ticketbande" kiest altijd voor de meest optimale manier van verzenden waardoor u, ook als de verzendtermijn maar kort is, uw kaarten tijdig ontvangt. We werken samen met UPS en de Deutsche Post. In vele grote steden heeft "Ticketbande"partner buro's en collega's, waardoor de kaarten kunnen worden afgehaald of afgegeven op de lokatie waar het concert wordt gehouden.

Als de kaarten bewijsbaar pas na het concert beschikbaar gesteld zijn, wordt het bedrag voor 100% terug betaald. 


4)      een betrouwbare transaktie 

Alle transakties met credit cards worden door de firma Heidelpay verwerkt. De klant profiteert van alle zekerheden die Heidelpay garandeert. "Ticketbande"heeft geen inzicht in uw credit card nummer. Ook als u het geld heeft overgemaakt geeft Heidelpay geen informatie of een rekeningnummer van uw bank aan "Ticketbande".Deze gegevens worden alleen bij een terugbetaling gebruikt waarbij eerst toestemming aan de klant wordt gevraagd. 


Directe overboeking is ook mogelijk waarbij de hoogste veiligheidseisen worden gehanteerd.   


5)      een goede klantenservice

In 2010 behoorde "Ticketbande" tot de 12 belangrijkste Online-Ticketshops die door het "Deutsche Institut für Servicequalität" zijn getest. Onze service stak zowel positief af tegen andere bekende Ticketshops, als tegen de ticketburo's die als eerste op de markt waren zoals Eventim en de Ticketbeurzen Viagogo en Seatwave.

Sedert dien verbeteren we steeds onze klantenservice onder meer door aktuele E-mail informatie. Het beste bewijs voor onze uitstekende klantenservice is de 99,6% positieve waardering van onze klanten.